dimarts, 3 de desembre del 2013

Cursa del Cingles; Simplement Genial!!

Sempre he dit que em vaig enganxar molt a córrer per la muntanya gràcies als blogs de la temàtica. A l'inici potser sortia a córrer 2-3d/setmana, però no hi havia dia que no entres al blog d'obrint traça, el blog del puça, borges trail o el del monrasin. Eren la meva referència i no podia deixar de mirar que passava en aquest món que era del tot nou per mi.

Sobretot em fascinava el blog d'obrint traça, el nom, gent de la meva zona, el blog distret i divertit. Podia llegir coses sobre un tal jabalee, o el pere, o el joan guerrer, el balanya, l'enric...... personalment no els coneixia però sabia com les gastaven a les curses o com entrenaven. Poc a poc els hi vaig anar posant cara degut a les fotos de les curses o quan ja els vaig començar a trobar en algunes curses....

Aquella gent eren un referent per mi ja que veia com em complementaven en el meu oci, sortir a córrer per la muntanya, coneixer noves zones, buscar nous camins i senders, buscar bones vistes.

Crec que amb la cursa dels cingles aquesta gent ha tancat el seu cercle, sobretot aquell grup de fundadors del trail running a les nostres terres. Obrint traça, dos paraules que reflecteixen al 100% el que ha estat la cursa dels cingles, senders, traces perdudes recuperades, vistes inedites i obrint camí en el món de les curses de muntanya ja que crec que han donat un cop d'efecte respecte la organització i desenvolupament d'una cursa de muntanya. Això tmb, gràcies al suport i experiència de l'Aritjol!!

http://cursadelscingles.blogspot.com.es/

Enhorabona Companys!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada